Saturday, October 25, 2014

Istiqamahkan HATI ini

Assalammualaikum and selamat mengunjungi page ini,hehe.....before jari jemari lancar menekan keypad HP ini,nak wish....SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU HIJRAH 1436H.....Semoga penghijrahan Kita sempena tahun ini sentiasa diberkati,inshaallah,amin......

Istiqamahkan diriku.....itulah yang bermain di minda hamba yang kerdil ini....nak berbicara dengan lebih dalam tentang hijrah,rasa segan pula,sebab diri Ku ini hanya insan biasa yang sering kali alpa.....Duhai Maha Penyayang,Ku mohon kuatkanlah Hati kecil ini untuk terus menjalani kehidupan yang Engkau berikan ini.....Ku mohon kuatkan Hati ini untuk terus bertahan,untuk terus bersabar,untuk terus tabah,untuk terus ikhlas menghadapi ujian dari-Mu...

Ya Raab,Ku mohon disaat aku jauh,dakaplah Aku ke jalan-Mu, disaat Ku lupa,tegurlah Aku dengan Kasih sayang-Mu, disaat Ku jatuh, pimpinlah Aku menuju jannah-Mu.....

Duhai Tuhan yang menciptakan, suburkanlah Hati ini dengan Cinta-Mu, penuhilah Qalbi ini dengan Rindu kepada-Mu,sinarilah Hati ini dengan cahaya-Mu.......

---> Salam Maal Hijrah, Salam Istiqamah <---

No comments:

Post a Comment

thanz for u advice....

Cerita DiarY Hati aku

“Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.”

aMy_NBIP 1906