Saturday, June 7, 2014

~~ASSALAMMUALAIKUM, Pembuka Bicara di Tahun 2014~~


my 1st entri di tahun 2014, no idea for this title,hehe......

" Jauh tak bermaksud saya lupa, jauh tak bermaksud saya tak perlu kamu, jauh tak bermaksud saya tak rindu, jauh tak bermaksud awak duduk jauh dihati saya.... jauh hanyalah satu jarak, tapi ia bukan satu jurang...ia bukan satu pemisah antara kamu dan saya......."

oh no..... Welcome 2014....this is my first entri for dis year,hehe....keBUZYan melanda diri sampai tak tahu nak curhat apa kat cni.....KeBUZYan melanda, membuatkan malam2 aku penuh indah dengan tidur yang lena, hehe......keBUZYan melanda membuat kepala aku macam nak pecah. keSTRESSan melanda membuat hati aku bagai nak pecah, benggang bila memikirkan MOMMY MONSTER,oh noooo.......kita abaikan....

sedar tak sedar, now kita di bulan Syaaban dah, inshaallah RAMADHAN bakal kunjungi kita dalam beberapa minggu lagi. Tak sabar kan,hehe....Moga Ramadhan nanti memberi seribu plus sejuta makna buat diri kita...INSHAALLAH.

Macam banyak story nak share kat sini, tapi later ya. i will spend my time to date here..Interesting story i will create in mylovely blog.

p/s::: pilih tarikh and masa yg sesuai tuk update next story okey.... :) SALAM SYAABAN u all's.....

No comments:

Post a Comment

thanz for u advice....

Cerita DiarY Hati aku

“Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.”

aMy_NBIP 1906