Thursday, August 15, 2013

Yang Terindah...

Salam Syawal semua, masih mood raya kan, hehe…. Dah buat puasa 6??? If dah buat, alhamdulillah.. saya baru “ondway” hehehehe……




Hmm, saja je entri kali ini. Actually nak post semalam, tapi tak de idea tiba-tiba pa nak di curhat. Emm, semalam after habis keja saya join kak ain and kak ati p lepak kat tepi laut.. kitaorang p tanjung aru. Niat nak joging, last2 akak 2 orang tue tak jadi pula. Saya saje nak menyibuk, coz saya kan PENCINTA KEINDAHAN CIPTAAN ALLAH, hehe…so, kitaorang duduk je sambil merenung keindahan laut yang sememangnya indah tue.



Rasa tenang bila dah dapat tengok laut, dapat lupa semua perkara yang menyedihkan hati. Dapat kurangkan rasa fobia disebabkan drive ari tue yang nyaris excident,huhu…..Dapat hilangkan rasa rindu kat si dia yang jauh..(eeeeh, tiba2 pulak) haha….so, if bawa saya ke sana, janganlah tegur saya, coz confirm saya tak fokus tue dengan apa yang dibualkan,hahaha…..



Apa pun, nak say thanz to kak ain and kak ati coz sudi ajak saya a.k.a sememangnya saya suka myibuk bila orang jalan,hahaha….and thanz coz sudi belanja saya buka puasa..semalam adalah hari yang tenang bagi saya. If tiap hari orang ajak saya lepak kat tanjung aru sambil tengok matahari terbenam confirm, tak kan reject ajakan tue,hehe…even tempat tue mengingatkan saya ngan memori dulu, tapi never mine lah, tak kisahlah….coz yang pasti, apa pun terjadi, kita kena hadapi dengan senyuman juga kan, hehe…



P/s::::: Banyak perkara yang susah sangat untuk diluah, namun yang pasti, DIA sentiasa MENGETAHUI apa yang terbaik buat diri kita. So, never give-up dear……

Sememangnya ia menenangkan....

tak perasan pun pic nie.......hihi...

No comments:

Post a Comment

thanz for u advice....

Cerita DiarY Hati aku

“Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.”

aMy_NBIP 1906